Každá naše kampaň je neustále optimalizována. Pokud usoudíme, že míra růstu vašeho profilu je příliš nízká, vrátíme se ke kroku 1 a provedeme úpravy cílové skupiny. Zcela zdarma.

Každá naše kampaň je neustále optimalizována. Pokud usoudíme, že míra růstu vašeho profilu je příliš nízká, vrátíme se ke kroku 1 a provedeme úpravy cílové skupiny. Zcela zdarma.
Neustále monitorujeme proces růstu vašeho profilu. Naše služba pro vás získává skutečné sledující přirozenou rychlostí. Po uplynutí 48 hodin od zahájení kampaně se současně spustí proces unfollow. Tato akce se provádí na pozadí a není pro vaše sledující viditelná.
Začneme sledovat lidi ze stanovené cílové skupiny. Generováním oznámení na uživatelských účtech vyvoláváme zájem a zvědavost, což se promění ve zdroj nových, cenných sledujících.
Na základě účtů vašich největších autorit, konkurentů a podobných profilů z odvětví, do kterého jste vstoupili, určíme vaše publikum podle principu “lookalike audience”.
Na začátku vás požádáme o zadání vašich údajů do zákaznického panelu. Ověříme zadané údaje a poté zkontrolujeme, zda se Loopie správně integrovala s vaším účtem na Instagramu.
Pro dosažení nejlepších výsledků zopakujeme kroky 1 až 4, čímž zajistíme, že se počet vašich sledujících bude i nadále zvyšovat. Nezapomeňte však, že pro vás získáváme pouze skutečné sledující, takže musíte na svém účtu pravidelně zveřejňovat zajímavý obsah, aby s vámi zůstali dlouho.
Zmieniamy się dla Was! Informujemy, że Loopie wychodzi na rynek międzynarodowy!
Co to oznacza?
Zmiany na lepsze oczywiście 😊 Obecnie na stronie prowadzona są prace modernizacyjne, mające na celu dostosowanie serwisu pod kątem technicznym i organizacyjnym.
WAŻNE! W trosce o bezpieczeństwo danych Naszych Klientów wraz z prowadzonymi pracami, dokonujemy również zmiany operatora szybkich płatności. W dniu planowanej płatności nasi obecni Klienci otrzymają powiadomienie mailowe wraz z prośbą o dokonanie wyboru sposobu przyszłych płatności.
Każdy klient, posiadający subskrypcję z odnawianiem, zostanie poproszony o zalogowanie się do panelu klienta i ponowne wprowadzenie danych do płatności w celu zachowania ciągłości subskrypcji. O krokach do wykonania zostaną Państwo poinformowani, również w wiadomości mailowej.
Nie dotyczy to użytkowników z subskrypcją bez odnawiania!
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.
W przypadku jakichkolwiek pytań, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Dziękujemy, że jesteście z nami i pomagacie nam ciągle się rozwijać!
Zespół Loopie.pl
O nie! Jeśli nie wypełnisz wszystkich wymaganych pól,
Loopie nie będzie zdobywać obserwujących dla Ciebie.
Czy na pewno chcesz teraz zrezygnować?